Toimitusehdot

Myymme tuotteita 18 vuotta täyttäneille yksitishenkilöille sekä yrityksille Suomen alueelle. Pidätämme oikeuden myydä asiakkaalle, jolla on toistuvia palautuksia.

Maksutavat:

Pankkimaksujen maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankkimaksujen vastaanottajana tiliotteella näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle.

Toimitustavat:

Kehyspuoti Welmiinan verkkokauppa käyttää lähetysten toimittamiseen Postin ja Matkahuollon palveluita. Toimituskulut saat näkyviin ostoskorissa tilausta tehdessäsi. Kotiin postilaatikkoon tai -luukkuun kulkeva Postin Pikkupaketti on 5,95€. Isommat paketit ovat alkaen 6,75€. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen.
Tuotteet ovat myös noudettavissa ilman toimituskuluja myymälästämme Kankaanpään Valokuvaamosta arkisin klo 09-17 ja lauantaisin klo 10-14. Myymälällä voi olla poikkeavia kiinnioloaikoja kuvauksista johtuen.

Toimitusaika:

Jos tuote on hyllyssämme, tilauksesi lähtee normaalisti 1-2 arkipäivän sisällä. Sesonkiaikoina, kuten esimerkiksi tarjouskampanjoiden tai joulun aikaan, toimituksissa saattaa olla ruuhka. Mikäli tilauksellasi on kiire, pyydämme ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme kata@kehyspuoti.fi .
Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, toimitusaika on yleensä 1-2 viikkoa. Joissain tuotteissa saatta olla pidempi toimitusaika, tällaisessa tapauksessa ilmoitamme asiasta ja asiakkaalla on halutessaan oikeus vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada maksamansa raha takaisin.

Vaihto- ja palautusehdot:

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita ja myyntikelpoisia tuotepakkauksia.  Palautus on maksuton ja ohjeet ja palautuskortin saat ottamalla yhteyttä sähköpostitse kata@kehyspuoti.fi.
Mikäli tilaukseen liittyy kaupanpäällistuotteita, on ne palautettava myös siltä osin, kun ne ovat tulleet palautettavan tuotteen mukana tai tilauksen kokonaissumman edellytyksenä veloituksetta. Mikäli asiakas pitää kaupanpäällisen, vähennetään sen arvo lopullisesta palautettavasta summasta. Kaupanpäällisen arvoksi katsotaan tuotteen normaalihinta kaupassamme.

Noutamaton paketti:

Noutamaton paketti ei ole palautus. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan ja se palautuu meille, vähennämme palautuskuluina toimituskulut.

Viallinen tai kadonnut tuote:

Asiakkaan tulee ilmoittaa viipymättä, mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote. Yhteydenoton jälkeen saat ohjeet jatkosta riippuen vian laajuudesta. Esimerkiksi jos kehyksestä on rikkoutunut lasi kuljetuksessa, palautusta ei tarvita, vaan lähetämme uuden lasin rikkoutuneen tilalle.


Nimike lisätty ostoskoriin.
0 nimikettä - 0,00